mandag 12. november 2007

Stille...

Nettbilde


...fra denne damen om dagen. Nåja... Kanskje ikke så rart at det er stille fra damen på fotografiet, men undertegnede er heller ikke den ivrigste på bloggen for tiden. Helgen gikk med til diverse malings- og hobbyprosjekter. Bl.a. julepynt, noen kurver og ei hylle som etterhvert skal på plass over kjøkkenvinduet. Og så var min manns yngstedatter på 15 på besøk. Hun skal på karneval til uka, og vi ordna med kostymer.


Bilde fra Panduro

Hun skal være engel, og vi handlet det søteste vingepar hos Panduro. Den unge frøkna designet kjole, inspirert av den velkjente Marilyn`s (uskyldig englete, jahahaaa....), og jeg sydde. Vi brukte et hvitt laken som vi foret utvendig med en florlett hvit gardin. Og selv om jeg bekymrer meg fælt for at den skjønne engelen skal fryse ihjel, så må jeg jo si hun var fortryllende der hun poserte i laken og gardiner. Så fortryllende at jeg rent glemte å ta bilder... Men jeg skulle få noen av henne etter karnevallet.



Bilder fra Linneas hage
Ellers venter jeg på toppstjerne og porselensknotter fra Linneas hage. Knottene skal brukes på nyoppusset skap og kommode i gangen. Skuffene står pr i dag åpne, får dem jo ikke opp om de lukkes uten beslag, så de søte rosene gjør nok susen.

Og så leser jeg og forbereder meg til en eksamen førstkommende fredag, så jeg blir vel ikke oftest å treffe på bloggen fram til da, men kommer sterkere tilbake - og da ikke bare med stjålne bilder som i dag.


Til slutt måååå jeg bare legge ut en link til en finurlig og herlig liten serie som har gått på nrk på fredagskveldene, kalt Norsk attraksjon (trykk på program inne på linken, så kommer episodene til syne). Et fantastisk morsomt manus av like fantastisk morsomme programleder Linda Eide. Ei dame som virkelig vet å gjøre noe stort ut av, og sette pris på de små tingene i livet. Ta en titt og fryd deg sammen med henne, om du ikke har fått den med deg fra før.

***

3 kommentarer:

mimmi sa...

Hei hei,

Lykke til på eksamen. Gleder meg til nye bilder, for du viser vel noe av det du har laget :)?..

Anne sa...

Ja !! Norsk atraksjon her jeg sett og for en artig jente da gitt. SÅ full av liv, og så mye som vises som jeg overhode ikke visste noenting om. Synd serien er slutt nå :-(

Men du, lykke til med eksamen !!!

Marie sa...

Gler meg til å sjå kjolen du har sydd! Takk for You make me smile award!!! Du er så snill! Eg skal skrive at eg har fått han hos deg også på sideelementet mitt. Eg kjem ikkje til å nominere nokon nå. Eg har alt nominert to gonger for ei lita stund sidan. Forstår at du skal ha eksamen? Lukke til!!!