lørdag 10. november 2007

Min...


...bedre halvdel er ikke bare handy, han er også teknisk. Og på sin ferd har han opp igjennom samlet endel gamle radioer - og jeg vil vise noen av dem her (da blir han nok ekstra fornøyd, tenker jeg). Øverste bilde viser en som mor har tatt fram for å bruke som et lite settebord.
Ønsker meg en heklet løper - og så er den igrunnen flott med sølvgjenstander oppå.

De øvrige kommer desverre ikke til sin rett slik de står lagret i dag, men vi planlegger med tid og stunder også å innrede kjelleren. Tenkte da at trappegangen der nede (som er ganske stor) kunne blitt flott med svarte og hvite sjakkruter på gulvet, rustikke murvegger med hvit bunn og en litt brunbeige eller grå patina - og masse gamle radioer. Alt dette som kontrast den gamle, flotte trappen som snor seg ned - lekker og hvitmalt.

Vel, det er sånn jeg ser for meg kjellergangen i dag. Men det blir nok et stykke fram i tid, og planer kan endre seg. Nok å gjøre innen da. Enn så lenge synes jeg noen av radioene skal få stå her på bloggen å vise seg fram. Har nok underholdt mange i årenes løp, de.

***

4 kommentarer:

IngersATELIER sa...

Hei, de radioene minner meg om barndom og oppvekst... Kvalitet og holdbarhet var det iallefall. Radioen var mange ganger for et møbel å regne den gang! Ønsker deg ei flott helg, så hyggelig å bli møtt med den nydelige musikken her på din flotte blogg!

Marie sa...

Nå kom eg i det nostalgiske hjørne gitt!

Emmeline sa...

Å ja... Disse radioene oste virkelig av nostalgi og sjarm. Skikkelig flotte utstillingsobjekter, syns ideen med gangen din høres kjempegod ut!! Kjekt å se iallefall!

Anne sa...

Hei du...funnet veien til deg via Maries blogg jeg..., så mye spennende du viser da. Er det greit at jeg linker hit ?, for jeg har lyst til å komme tilbake en annen gang...